פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים בתור מנהל מכירות של חנות שלא ננקוב בשמה ....בדקנו לכם את האחריות של חיון שדרכם מיובאים מסכי סמסונג הנ"ל ותופתעו לגלות שלמרות מה שרשום בכתב האחריות שבאתר ,חיון החליפה מסכים ללקוחות שלי גם עם פיקסל בודד גלמוד אחד .....נכון ....מודה ....כתב האחריות הפחיד גם אותי ולכן המלצתי ללקוחותי עד עכשיו להמנע מלקנות מסכים אילו בטענת אחריות נוראית . אבל התנאי שלהם היה על מסך חדש של עד שבועיים מרגע הקנייה ולאחר מכך האחריות ככתוב . בכל מקרה האמון שלי קצת חזר ......תמיד לברר לפני שקונים בכל מקרה .....טלפון קצר לחיון "מסדר לכם ת'מסך" מוגש כשירות לציבור לילה טוב
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים אני מרגיש בטוח יותר עתה תודה. אולי אתה יודע גם במקרה מה ההבדל בין ה Syncamaster 710n לבין Syncmaster 710-2 ? באתר של סמוסונג יש להם את אותו המפרט, אבל את הדגם הראשון הפסיקו לייצר. יש לך או (או לחיון :) מושג למה ?
פורסם 2005 בפברואר 1620 שנים אבל התנאי שלהם היה על מסך חדש של עד שבועיים מרגע הקנייה ולאחר מכך האחריות ככתוב .ממש מצויין :-[בציניות כמובן.מה זה נותן שזה רק שבועיים ראשונים, זה עדיין גרוע ביותר.
פורסם 2005 בפברואר 1720 שנים לידעתך פיקסלים של מסך LCD יכולים להתחיל להישרף רק אחרי חצי שנה ... אלא אם כן רואים בו סרטים 24/7 בשבועיים הראשונים...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.