חוצפה של הספק קווי-זהב 012 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוצפה של הספק קווי-זהב 012


malcolmx9

Recommended Posts

כהמשך לדיון הזה.

כמו שכתבתי בדיון הקודם, אני מחובר עם הספק 012 קווי-זהב בתשתית הכבלים (חבילה של 1.5MB).

בכמה החודשים שאני מחובר איתם התחילו לצוץ מדי פעם בעיות איטיות, אבל אלה היו בעיות שוליות שאפשר היה להסתדר איתן. אבל מה-1 לאוקטובר בעיית האיטיות נהייתה גרועה יותר (פינגים של 700-800, גלישה מאוד איטית בכל האתרים, הורדות מ-HTTP במהירות נמוכה יותר מ-40KB וכו') והיא נמשכת עד היום!

בהתחלה, טענו בשירות התמיכה של 012 שהם לא מוצאים אצלי שום תקלה לפי בדיקות שערכו, אחרי עוד שיחת טלפון הם האשימו את חברת הכבלים בכך שהתקלה נובעת מאצלהם. אחרי שיצרתי קשר עם חברת הכבלים, הם הבהירו לי שהתקלה לא מאצלהם, וש-012 מנסים להתחמק מאחריות (באותו הרגע תיכננתי להתנתק מ-012 ומהכבלים וללכת לספק אחר ב-ADSL מרוב עצבים). אז החלטתי לנסות עוד פעם אחת ויצרתי שוב קשר עם 012. הפעם הם הודו שהתקלה נובעת מאצלם (אחרי המון טירטורים :pissed:) בעקבות שידרוג הקווים לחבילות החדשות שייצאו לשוק (מהירות העלאה של 512K-1MB) והם התעקשו ואמרו שהתקלה תיפתר תוך כמה ימים והתנצלו על אי הנוחות. לא היה לי כוח לשנות ספק והאמנתי להם כשאמרו שהתקלה תיפתר תוך כמה ימים, אז החלטתי להמתין.

אבל אחרי המתנה של שבוע נוסף, לא רק שהבעיה לא נפתרה, היא גם החמירה :kopfpatsch:).

אתמול שוב יצרתי קשר עם 012 והפעם לקשרי לקוחות וביקשתי לבטל את המנויי. הנציג דיבר איתי בצורה ישירה הפעם, והשיחה הלכה בערך בצורה כזאת:

......

.............

..................

אני: יש לי בעיות איטיות כבר יותר משבועיים, ואתם לא מצליחים לפתור את הבעיה! אני מעוניין לבטל את המנויי.

הנציג: תמתין בבקשה כמה דקות ואני אבדוק את העניין.

~אחרי 10 דקות~

הנציג: אוקיי, בדקתי ונודע לי שבאמת קיימת תקלה לחלק מלקוחותינו שמחוברים בתשתית הכבלים כבר כמה שבועות, בעקבות שידרוג...........

אני אהיה כן איתך, הבעיה יכולה להיפתר כבר מחר או שיכולה להמשיך כמה חודשים :-\.

......

.............

..................

רשמתי רק חלק מאוד קטן מהשיחה, בעיקר כי אין לי כוח, אבל במילים אחרות הנציג אמר לי: יש לנו תקלה שגורמת לאיטיות, אין לנו מה לעשות בנתיים ויכול להיות שתמשיך ולסבול ממנה עוד כמה חודשים אפילו, אם לא מוצא חן בעינייך אז תבטל את המנויי :cwm21:.

הוא איש מכירות די טוב, אז הצליח לשכנע אותי להמתין עד יום רביעי (אני מתחרט שהסכמתי, בכל מקרה מחר כבר מתקשר).

הם מרחו אותי במשך שבועיים וכמה ימים (שלא לדבר על האיטיות הקטנה שהייתה לפני) בטענה שהם לא מצאו שום תקלה, אחרכך הטילו אשמה על , אחרכך אמרו לי במפורש התקלה מאצלנו אבל תיפתר בימים האלה!

יכולתי להפסיק את הכאב ראש הזה ולבטל את המנויי כבר ב-1 לאוקטובר, עכשיו מתחרט על כך שהמשכתי איתם :-X.

בכל מקרה, רק רציתי להזהיר אותכם מהספק המעפן הזה, שמתחמק מאחריות ומורח לקוחות בלי חשבון. אני כבר מחר מתנתק מהם ומתחבר עם 013 ברק (אפילו אם זה אומר שאשלם יותר, כי אני בעצם כבר לא לקוח חדש!).

ושוב, אל תתחילו לרשום "אצלי הכל טוב איתם, הם דווקא מצויינים, אתה סתם נציג של ספק אחר בלה בלה בלה" כי זה ממש מעניין לי את הזין. הנציג בעצמו הודה שיש את התקלה בעוד כמה מקומות בארץ ושאני לא היחידי שסובל/ימשיך לסבול ממנה. ותסתכלו בקישור להודעה שהבאתי במשפט הראשון להוכחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

החודשיים הראשונים שלי עם 012 היו מצויינים! פינגים נמוכים ויציבים, גלישה מהירה ומהירות הורדה גבוהה בהתאם.

אם תחפש גם תראה אפילו כמה פעמים שאני המלצתי בחום על 012 כספק מבין הטובים שיש!

חבל שהם גרמו לשינוי תדמית כל כך גדול :-\.

עריכה:

ואני עם ADSL 012 סובל מפינגים גבוהים לחול... 700-400.

:pissed: הנציג ניסה לשכנע אותי לעבור ל-ADSL בטענה שבתשתית שלהם לא קיימת הבעיה הזאת איתם! מזל שלא הסכמתי, כי הייתי עובר פי 2 כאב ראש לחינם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

012 פשוט לא שווים כלום!!!

כל מילה שלך בסלע!!!

איך כל פעם שקרה משהו הם ישר אמרו - HOT-הבעיה אצלם...

האינטרנט כבר לא עובד אצלי  שבוע כמעט שבועיים!!!--ביינתים השעון דופק ואני משלם להם מבלי בכלל להשתמש.

כל הזמן "שגיאה 769"!!! והם...לא עושים שום דבר(HOT כבר אמרתי-ד.א הם טובים!!!)

איזו החלטה אומללה היתה להתחבר ל-012...מחכה כבר לתום החוזה איתם.

תעשו לעצמכם טובה-תתחברו לכל ספק-העיקר לא ל-012.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי לעומת זאת לא היה בעיה כל כך רצינית

אבל חלק מהאתרים שנכנסתי עליהם היו נתקעים באמצע

כמו בימי ה56K

התקשרתי אליהם והם אמרו שהבעיה במחשב שלי

בתחילת חודש זה ביטלתי תמנוי

עברתי ל013

ומוזר פתאום המחשב שלי מתחיל לעבוד טוב יותר :lol:

012 התקלקלו חזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ב012 בתשתית ADSL , וגם סובל מאותם הבעיות מתחילת החגים ....

אני לא יודע מה הם עושים שם , אבל זה לא ניראה מקצועי כל העיניין הזה .

באמת אחלה ספק , אבל בזמן האחרון :kopfpatsch: ... רק בשעות המאוחרות של הלילה האינטרנט באמת עובד כמו שהוא אמור לעבוד .

מקווה שיסודר בהקדם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי אפילו בשעות המאוחרות, כשאין עומס, בעיית האיטיות ממשיכה!

וחבל לך להמתין להם עד שייתקנו את התקלה, כי כבר מתחילת החודש הם כל יום טוענים שייתקנו אותה תוך כמה ימים :-X.

אם אתה בלי התחייבות תתנתק ותעבור לספק אחר (013 הכי טוב אני חושב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה בדיקת מהירות שהמשתמש zoxs עשה לפני שבוע, הוא ב-013 בכבלים:

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]

© Copyright 1985-2001 Corp.

C:\Documents and Settings\Omer>tracert 217.146.92.132

Tracing route to 217.146.92.132 over a maximum of 30 hops

1 8 ms 9 ms 8 ms 212.29.206.148

2 8 ms 9 ms 7 ms 212.29.206.158

3 8 ms 7 ms 10 ms 212.29.206.170

4 20 ms 9 ms 11 ms 212.150.234.93

5 106 ms 119 ms 121 ms 212.150.232.105

6 107 ms 103 ms 104 ms bb3-1-fas1-1-0.barak.net.il [212.150.232.82]

7 95 ms 95 ms 89 ms ae0-14.lon22.ip.tiscali.net [213.200.77.149]

8 87 ms 88 ms 85 ms gig-gw2-UK.cableinet.net [195.66.226.34]

9 91 ms 91 ms 89 ms tele2-usgw.telewest.net [194.117.136.197]

10 91 ms 92 ms 94 ms telewest.transit.as25369.net [194.117.147.66]

11 91 ms 89 ms 93 ms 217.146.81.254

12 103 ms 91 ms 90 ms 217.146.92.132

Trace complete.

C:\Documents and Settings\Omer>

התוצאות בבדיקה הזאת מראים מהירות מצויינת, אותה המהירות ש-012 הייתה מספקת לפני שהתחילו איתה כל הבעיות!

רק בשביל שתשווה, הנה בדיקת מהירות שלי (לאותו השרת) עם 012:

index.php?action=dlattach;topic=144338.0;attach=55666;image

אפשר לראות בבירור משתי הבדיקות (שנעשו באותו היום לפני שבוע) של-013 אין את בעיית האיטיות. בכל מקרה, אני מאוד מקווה שהתקלה הזאת לא תתפשט לשאר הספקים, כמו שטענו ב-012.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנטוויזיון זה נראה ככה:

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]

© Copyright 1985-2001 Corp.

C:\Documents and Settings\Tom Y>tracert 217.146.92.132

Tracing route to 217.146.92.132 over a maximum of 30 hops

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.0.1

  2    17 ms    38 ms    17 ms  lo0.lns07.hfa.netvision.net.il [212.143.205.235]

  3    20 ms    19 ms    30 ms  vl102.agr01.hfa.netvision.net.il [212.143.210.25

3]

  4    25 ms    19 ms    23 ms  gi1-1.core2.hfa.nv.net.il [212.143.8.65]

  5   215 ms   215 ms   214 ms  pos2-7.brdr1.lnd.nv.net.il [212.143.12.38]

  6   214 ms   217 ms   216 ms  GigabitEthernet3-1.GW1.LND9.ALTER.NET [146.188.5

5.61]

  7   235 ms   235 ms   235 ms  so-3-0-0.XR2.LND9.ALTER.net [158.43.150.145]

  8   347 ms   392 ms   226 ms  POS3-0.CR2.lnd10.gbb.uk.uu.net [158.43.150.101]

  9   217 ms   225 ms   222 ms  POS1-0.CR2.LND8.ALTER.net [158.43.253.149]

10   231 ms   230 ms   224 ms  srp2-0.br1.lnd8.gbb.uk.uu.net [158.43.189.5]

11   223 ms   213 ms   284 ms  gig-gw2-UK.cableinet.net [195.66.226.34]

12   224 ms   224 ms   229 ms  tele2-usgw.telewest.net [194.117.136.197]

13   233 ms   237 ms   228 ms  telewest.transit.as25369.net [194.117.147.66]

14     *      210 ms   222 ms  217.146.81.254

15   229 ms   226 ms   226 ms  217.146.92.132

Trace complete.

מישהו יכול להוסיף עכשיו טריס מספק אחר להשוואה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזק בינלאומי ADSL :

1 19 ms 19 ms 16 ms bzq-82-80-142-1.red.bezeqint.net [82.80.142.1]

2 19 ms 16 ms 16 ms bzq-219-188-49.dsl.bezeqint.net [62.219.188.49]

3 19 ms 19 ms 19 ms bzq-219-188-9.dsl.bezeqint.net [62.219.188.9]

4 18 ms 19 ms 19 ms bzq-219-188-2.dsl.bezeqint.net [62.219.188.2]

5 389 ms 391 ms 396 ms pal5-bezeq-4-il.pal.seabone.net [195.22.197.33]

6 134 ms 136 ms 136 ms parix-par1-racc1.par.seabone.net [195.22.210.221

]

7 84 ms 81 ms 82 ms ge-3-0.core2.Paris1.Level3.net [4.68.127.249]

8 83 ms 82 ms 85 ms ae-0-15.mp1.Paris1.Level3.net [212.73.240.65]

9 89 ms 89 ms 88 ms so-1-0-0.bbr2.London2.Level3.net [212.187.128.42

]

10 88 ms 88 ms 89 ms as-0-0.bbr1.London1.Level3.net [4.68.128.109]

11 87 ms 89 ms 89 ms 80.253.124.60

12 89 ms 89 ms 87 ms 217.146.81.254

13 88 ms 89 ms 89 ms 217.146.92.132

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בנטויזיון 1.5 ויש לי בעיית פינגים כמו שלכם...

סתם שאלה...יש לכם גם LOWID באימיול??

הנה תמונה...

הסרוור הראשון לפני יום שישי האחרון הייתי נכנס אליו בפינג 200 ופחות...והסרוורים האחרים גם כן...

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...