"Netvision have been hacked" - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"Netvision have been hacked"


B.D.B

Recommended Posts

It all started 8 months ago or so, just a week or two after I finished boot camp. I just left Aquanet for being increadbly slow and was looking for a high speed (1.5Mbps), reasnobale price account. During my searching on the web I've stumbeled across a very good deal from Netvision 1.5Mbps for 119 NIS with a minmum for 6 months for a free modem and infrastructure. I, having the my own modem and infrastructure, didn't need to sign up for any minimum time period. The deal didn't mention anything about the price after the inital 6 month, but just to be sure I called to ask, and I was told it doesn't change after 6 months and so I signed up. It seemed to be too good to be true. A month or so later when I suggested the same package for a friend of mine, I went back to netvision web site in search of the same deal for him. That deal seemed to changed a bit since the previous month and now stood on 119 for the first 6 months with a price going up after the first 6 months. I only felt luckier to have gotten the deal that I had. it's seems that history suggests, when something too good to be true it's because it is, and history was not about to be wrong this time.

Since then another 7 months has passed a total of 8 months, since when I signed up to what then had seemed to be the AthlonXP of acounts. today my mother have showed me the latest Visa billing with netvision billing standing at, the more than double, 249 NIS price. I quickly ran to the phone at called to ask the meaning of it. I was answered by a nice woman that told me that Netvision has never offered a deal with a constant price. That could have meant only one thing, a hacker broke to Netvision web site 8 months ago just to delete the line about the price increase. And when I called Netvision I was redirected the number to the hacker phone and he's the one who told me there will be no price increase after 6 months. But why? the only reason was to raise netvision share price only to drop it back down 6 months later when people find out. Damn that hacker now I have to find another ISP, 249 NIS is too rich for my blood.

Update: I've been informed that the same hacker is suspected for being involved with the Bezeq ambiguous pircing.

Any recommendation about an ISP (1.5Mbps) will be highly appreciated.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן,

Netvision תמיד היו ידועים כספקית גרועה ביותר. לא מזמן מישהו התלונן על איך שהם רימו אותו, סיפור דומה, העלו להם את המחיר.

בתור אחד שגם היה פעם רשום לנטויזיון, אני יכול להגיד שאני ספגתי בעייה דומה; הם רצו להעלות לנו את המחיר, כמובן שאבא שלי כמעט תבע אותם על כך.

בהחלט אפשר לתבוע אותם, הריי זאת לא אשמתך והם אמורים לפצות אותך. זאת היתה בעייה אצלם באתר כאשר המחיר עמד על פחות מ150. אם הם מתעלמים מכך, תוכל לתבוע אותם וכן לקבל פיצויים (?).

בקשר להמלצות על ספקיות, כל עוד תבחר באחת מהספקיות האלה:

בזק בין לאומי

012

ברק 013

זה יהיה מצויין. ברק 013 לפי מה שאני יודע הכי משתלמת, זולה ומעולה. 012 הכי יקרה, אך גם הכי טובה. באמצע.

עריכה:

עדיין אתה אמור לקבל פיצויים מהם אפילו כשפרצו להם לאתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שגם לי נטויז'ן עשו תרגיל מלוכלך... :-\

אחרי מעברים בלתי פוסקים בין בינ"ל לנטויז'ן, החלטנו להישאר עם נטויז'ן כי הם היו יותר מהירים, ובערך באותו מחיר כמו בינ"ל.

היינו איתם כמה חודשים, העיסקה הייתה על 120 ¤ בחודש (1.5Mb).

בהתחלה הכל הלך טוב... שילמנו 120 ¤, האינטרנט היה בסדר, היינו מרוצים.

ויום אחד כשאבא שלי בדק את החיוב בחברת האשראי הוא רואה פתאום חיוב של 160 ¤ מנטויז'ן.

אצנו רצנו להתקשר ולשאול מדוע ולמה, והם אמרו שנפלה טעות, בלה בלה בלה, הם יחזירו את הכסף.

חיכינו וחיכינו לראות זיכוי בחברת האשראי, אך לא זיכוי ולא דובים.

לא רק זאת, בחודש הבא הם לקחו שוב 160 ¤.

שוב אנחנו מתקשרים לשאול מה קורה איתם ולמה במקום לקבל זיכוי הם שוב לקחו 40 ¤ יותר. הם אומרים שהיה איזה עיקוב או בילבול או משהו, והזיכוי יגיע גם על החודש הנוכחי.

והחודש לאט לאט עובר, והזיכוי שוב לא מגיע. אנחנו מתקשרים שוב ופתאום הם ממציאים סיפור שאנחנו מנויים על שירותים כלשהם, עיתון גלובוס, כל מיני הטבות באי-מייל או כל מיני דברים כאלה שמעולם לא שמענו עליהם.

הטבות או עיתונים מעולם לא קיבלנו מהם.

אבא שלי התחיל לצעוק ולהתעצבן, כי באמת הם לקחו כסף שלא מגיע להם. כסף על שירותים שמעולם לא ביקשנו, ויתרה מזאת, מעולם לא קיבלנו.

הזמן עובר, החיוב הבא מגיע ושוב 160 ¤.

החלטנו שזהו.

הם לקחו מאיתנו 120 ¤ שלא מגיעים להם! התנתקנו מהם באופן מיידי. ואנחנו אליהם יותר לא חוזרים לעולם.

כל זה היה לפני 3-4 חודשים. עד עכשיו אבא שלי באיומים על תביעה נגדם. הם אומרים שהם יחזירו את הכסף, לכן התביעה עדיין לא הוגשה. חלק מהכסף הם החזירו, חלק עוד לא.

ניסינו לחזור לבזק בינ"ל אחרי הסיפור הזה, אבל שוב כמו מקודם, הם היו איטיים מידי אצלנו.

החלטנו לנסות את ברק 013, ומאז אנחנו אצלהם בלי שום טענות what so ever. מומלצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

after yelling at them the 3rd time they gave us the deal 99 NIS for 6 months and 199 NIS afterwards. the only reason I didn't move to Barak (109 NIS, they don't say anything about after the 1st year) is because Netvision said they'll give us back the difference (from 249 to 119 that's 129 NIS).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הערה לכל המשתמשים:

הת'רד הזה מדבר על בעיות עם ספקיות אלו ואחרות, מקרים מצערים שקרו לאנשים עם חברה זו או אחרת.

אם אתם רוצים לשתף את כל הפורום בסיפור האישי שלכם, הסיפור יתקבל בברכה.

אך,

שמרו על שפתכם!

אני לא רוצה לראות כאן שמות גנאי לחברה זו או אחרת, או השמצות כלשהן.

ספרו את הסיפור באופן מכובד ומתאים לפורום. לא כאילו אתם מספרים אותו לחבר.

הודעות שיכילו שמות גנאי או השמצה לא הוגנת כלשהי, ניאלץ למחוק.

ולעניין, BDB: אני מחכה ביחד איתך לזיכוי. רק אל תצפה ליותר מידי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותי ברק 013 בטעות חייבו ב 16,000 שקל בטעות (כנראה הם חייבו אותנו על כל דקה) הם אמרו שהתחברנו אליהם בתור לא מנוי כאילו משהו זמני אבל אבא שלי איים פה ושם בסוף הם אמרו שהם טעו (בהתחלה היינו אצליהם בניסיון לשבועיים חינם ואחרי זה הם כנראה שחכו לשנות את זה וזה עבר אוטומתית כנראה לחוב לפי דקה ואצלי המודם הוא ראוטר אני לא סוגר אותו לדקה אחת בחודש אפילו).

בסוף אבא שלי אמר להם שיפצו אותנו על זה ושיתנו לנו חודש חינם מתנה והם הסכימו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצער אותי לשמוע את הסיפורים האלו אבל אני לקוח של נטויזן הרבה שנים ואני מאוד מרוצה מהם ומהשירות שלהם ותמיד שהתקשרתי אליהם והיה להם משהו חדש להציע כגון מעבר לדיל טוב יותר (אני מחובר ב ADSL 1.5MB ) אז הם אמרו לי.

כך שתמוע לי כל הסיפורים הללו אבל כניראה שבכל חברה אולי יש מקרים כאלו ואחרים אבל עדיין בשורה התחתונה נטויזן היא הטובה מיכולן לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. SORRY

2. נטויזן הציעו לי 79 ש"ח לחצי שנה (חבילה של 750KBIT), אחרי חצי שנה שני מגלה שאני כבול אליהם לא לחצי שנה אלא לשנה.

והם ממשיכים לחייב ב99 ש"ח בלי שהם אמרו לי בהתחלה, לעוד חצי שנה.

צעקתי עליהם, הביאו לי את המנהל, וזה לא עזר.

עכשיו שעוד מעד תסתים השנה הזאת אני עף מהם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער שאני פתאום ככה בא ומקפיץ.

גם לי נטוויז'ן עשו תרגיל מלוכלך.

אני מנוי בחבילה 750K בהתחייבות ל-6 חודשים בעלות של 80 ש"ח

לאחר תום ההתחייבות המחיר עולה ל- 160 ש"ח.

אז אבא שלי שכח מהעניין ופתאום הוא בודק בחשבון ורואה שהם גובים כבר חודשיים 160 ש"ח.

לפחות שהם היו מודיעים, לדעתי זאת ממש גניבה וחוצפה.

אבא שלי עכשיו מנסה להתקשר אליהם בכדי שיחזירו לנו את הכסף, אם לא אז הוא מתנתק.

חשבתי על 012, מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלה לא "תרגילים מלוכלכים", זאת בעיה שלך שאתה לא קורא על מה אתה חותם..

תמיד יש "חבילות היכרות" זולות במיוחד בחצי שנה הראשונה, ותמיד זה גם כולל התחייבות כלשהיא להמשך השנה במחיר יקר יותר..

רק בחשבונות של "חודש היכרות ראשון חינם\זול במיוחד" יש בד"כ אפשרות לעזוב אחרי אותו חודש (ואם לא תודיע להם שאתה רוצה לעזוב, יעבירו אותך אוטומטית לחבילה כלשהיא), אבל כשאתה מקבל חצי שנה זולה כל-כך, מה ציפית ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שגם לי נטויז'ן עשו תרגיל מלוכלך... :-\

אחרי מעברים בלתי פוסקים בין בינ"ל לנטויז'ן, החלטנו להישאר עם נטויז'ן כי הם היו יותר מהירים, ובערך באותו מחיר כמו בינ"ל.

היינו איתם כמה חודשים, העיסקה הייתה על 120 ¤ בחודש (1.5Mb).

בהתחלה הכל הלך טוב... שילמנו 120 ¤, האינטרנט היה בסדר, היינו מרוצים.

ויום אחד כשאבא שלי בדק את החיוב בחברת האשראי הוא רואה פתאום חיוב של 160 ¤ מנטויז'ן.

אצנו רצנו להתקשר ולשאול מדוע ולמה, והם אמרו שנפלה טעות, בלה בלה בלה, הם יחזירו את הכסף.

חיכינו וחיכינו לראות זיכוי בחברת האשראי, אך לא זיכוי ולא דובים.

לא רק זאת, בחודש הבא הם לקחו שוב 160 ¤.

שוב אנחנו מתקשרים לשאול מה קורה איתם ולמה במקום לקבל זיכוי הם שוב לקחו 40 ¤ יותר. הם אומרים שהיה איזה עיקוב או בילבול או משהו, והזיכוי יגיע גם על החודש הנוכחי.

והחודש לאט לאט עובר, והזיכוי שוב לא מגיע. אנחנו מתקשרים שוב ופתאום הם ממציאים סיפור שאנחנו מנויים על שירותים כלשהם, עיתון גלובוס, כל מיני הטבות באי-מייל או כל מיני דברים כאלה שמעולם לא שמענו עליהם.

הטבות או עיתונים מעולם לא קיבלנו מהם.

אבא שלי התחיל לצעוק ולהתעצבן, כי באמת הם לקחו כסף שלא מגיע להם. כסף על שירותים שמעולם לא ביקשנו, ויתרה מזאת, מעולם לא קיבלנו.

הזמן עובר, החיוב הבא מגיע ושוב 160 ¤.

החלטנו שזהו.

הם לקחו מאיתנו 120 ¤ שלא מגיעים להם! התנתקנו מהם באופן מיידי. ואנחנו אליהם יותר לא חוזרים לעולם.

כל זה היה לפני 3-4 חודשים. עד עכשיו אבא שלי באיומים על תביעה נגדם. הם אומרים שהם יחזירו את הכסף, לכן התביעה עדיין לא הוגשה. חלק מהכסף הם החזירו, חלק עוד לא.

ניסינו לחזור לבזק בינ"ל אחרי הסיפור הזה, אבל שוב כמו מקודם, הם היו איטיים מידי אצלנו.

החלטנו לנסות את ברק 013, ומאז אנחנו אצלהם בלי שום טענות what so ever. מומלצים.

קרה לי כמעט בדיוק אותו הדבר!

הייתי מנוי בערך 8 חודשים במחיר זול מאד(משהו עם בנק הפועלים...) פתאום הם החליטו שאני צריך תיבת דואר ושישלחו לתיבה הזאת כל מיני מגזינים שאני בחיים לא שמעתי עליהם ופתאום אני מסתכל על החיוב שכמעט הכפיל את עצמו מתקשר אליהם מחכה איזה שעה עד שבסוף מישהו מגלה לי שיש לי תיבת דואר(שבחיים לא ביקשתי) ואני מקבל מגזינים(שנמצאים בתיבת דואר שבחיים לא שמעתי עליה) וכל זה עולה כ100 שקל לחודש! כמובן שאחרי שלוש שעות של צעקות קיבלתי החזר ואפילו הנחה לכמה חודשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Encoder - אתה צודק, כאשר מדובר בנערים שכל רצונם הוא לתפוס קצר את חברות ספקיות האינטרנט. בנתיים נתקלתי כאן במספר תלונות של נערים שאני בטוח באינטלגנציה שלהם והם יודעים מהם מבקשים ורוצים. יכול להיות שנפלו בן המילים או שנתפסה לשונם של אילו בתמיכה או במרכז השיווק של ספקית האינטרנט. בכל מצב, יש בישראל את הרשות להגנת הצרכן שלדעתי עושה את מלאכתה נאמה, ואם יש סיבות וראיות הכובלות את מעשי החברה כמתואר - יש לגשת ולהגיש תלונה בנידון. רק חוזה חתום שנלח בדואר (הפיזי) הוא המחייב וזאת הם חייבים לעשות מספר ימים לאחר העסקה הטלפונית עם הלקוח.

שימו לב שהתופעות בארץ נהפכות למחלה מידבקת.

לא מזמן החלו לקוחות של ספקיות להתמקח על מחירים. כשזה נעשה בבודדים כנראה שיש לחברה סבלנות בנידון. נכון תחרות קשה והמזומנים מעטים עבור הפס המסופק בארץ. אבל כשכל המדינה מתמקחת בטלפון עם מנהלי משמשרת שיווק - זה כבר שוק וסחר חליפין שלא עומד בציפיות מנהלי השיווק באותם חברות. מסתבר שכולם (ספקיות ) עושות את הטעויות אשר אתם משלמים עליהם.

יש לשים את היד על הדופק ולבדוק ב-7 עיניים את האותיות הקטנות של החוזים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...